Pages

31 Mart 2016 Perşembe

Aşk Yalanı Sever, Kore'den Alıntı Mı?

Share it Please


FOX kanalının yeni dizini Aşk Yalanı Sever 4 Nisan'da izleyici ile buluşuyor.

Televizyon izlerken birkaç kez fragmanına denk geldim. İlk başta tanıdığım oyuncuların olduğunu gördüm.Pek ilgimi çekmedi aslında. Sonra farklı fragmanlara denk geldiğim kafamda bir şeyler oluştu.Bu konu bana bir yerden tanıdık geliyor fakat nereden? Sonra anladım ki kesin bir Kore dizisi senaryosu ama hangisi olduğunu tam çözemedim.Bugün bilgisayarda birkaç bakındıktan sonra hangi diziye benzettiğimi bulduuum!

                       
Çoğumuzun bildiği ve izlediği My Girl dizisi. Konusu bana aynı geldi açıkçası. Ortada bir dede var.Kayıp olan torununu arıyor.Ortada paraya ihtiyacı olan ve yalan söyleyen bir kızımız var.Sahte kuzen rolü bulunuyor. İki erkek kuzen var. Sizce de aynısı değil mi? FOX sanırım Kore'den senaryo almaya baya alıştı :D Fragmanları bırakayım siz düşünün bir de? :)



6 yorum:

  1. Evet My Girl izledim ve aynı olacak iş değip yeter artık şu Kore dizilerini uyarlamaktan vazgeçin artık bu nedir ya adam gibi senarist yok Türkiye'de bu nedir tam bir özenti olduk !!!

    YanıtlaSil
  2. Bu kaçıncı Kore uyarlaması ben sayamadım açıkçası. Keşke etkilensekte kendimiz yazabilsek!

    YanıtlaSil
  3. bugün gördüm bu diziyi, uyarlama olduğunu bilmiyordum :) neyimiz orjinal ki zaten :/

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle çok haklısın :)

    YanıtlaSil
  5. Esma nerelerdesin ?
    Diziyi özledim ve beğendim son yıllarda hele özellikle bu yıl uyarlamaları güzel yapıyoruz bence :)
    Ve ben bu diziyi beğendim hele kızın ailedi çokk komik ya :)
    Umarım LYS'den sonra daha çok yaxıların okuma fırsatım olur :)

    YanıtlaSil
  6. Buralardayım ama yazı yazamıyorum malesef. Bende arada bakıyorum ve diziyi beğendim açıkcası , karakterle iyi olmuş :) Evet haklısın onlar çok komik. Bende umuyoruum...Teşekkür ederim bu arada , beni merak eden birinin olması güzel bir duygu :)

    YanıtlaSil

Blogroll

About

Flag Counter