Pages

29 Ağustos 2017 Salı

Ookami Shoujo to Kuro Ouji / Wolf Girl and Black Prince (film)

Share it Please

İlk yorum yazıma benimle beraber hoş geldiniz :) Direk yoruma geçmeden bunu nedense belirtmek istedim.Bu benim ilk tanıtım ve yorum yazım olacak o yüzden heyecan yok dersem yalan olur :) Neyse daha fazla uzatmadan direk konuya geçeyim.






Ookami Shoujo to Kuro Ouji / Wolf Girl and Black Prince

   Filmimiz , animeden uyarlamadır.Yani bir live action. Ben animesini yarıda bırakmıştım.Sebebine gelir isek sanırım bu sahip ilişkisinden kaynaklı olmalı.Film olduğunu görünce neden bir şans daha vermeyeyim ki diye düşündüm ve izleme kararı verdim.Ayrıca bunu sizinle paylaşmaya :)

  Konuya gelecek olursak Erika Shinora adında bir genç kızımız var. Sınıfta bir arkadaş grubu var.Bu arkadaş grubundaki herkesin sevgili var.Bilin bakalım kimin yok? Tabiki başrol kızımızın.Fakat sınıfta herkes gruplaştığı için Erika bu arkadaş grubuyla takılmak ve yalnız kalmamak için sevgilisi olduğu yalanını ortaya atar.Arkadaşları Erika'nın sevgilisini çok merak eder ve ondan onu kendilerine göstermelerini ister.Erika yalanın ortaya çıkmaması için yoldan geçen bir çocuğun fotoğrafını çeker ve arkadaşlarına gösterir.Çektiği kişi ise okulun prensi Kyouya Sata'dır.Tabi bizim saf kızımızın bundan haberi yok.Hal böyle olunca işler karışır ve Erika ve Sata bir anlaşma yapar.Sata, Erika'nın erkek arkadaşı rolünü yapacak , Erika da Sata'nın ayak işlerini.

Yorumum; Tam bir Japon shoujo yani romantik komedi olan bir film. Çok bir beklentiniz olmasın.Çerezlik bir film aslında.Yeri geldi sevimliliğiyle yüzünüzü güldürüp yeri geldiğin de sizi sıkboğaz edebilecek tarzda bir film.





BURADAN SONRASINDA SPOILER OLABİLİR!!!!


Her filmde ve dizide görmeye alışık olduğumuz Kento Yamazaki de burada.Fakat nedense bu rolü ona yakıştıramadım.Ona daha kibar rol mü desem bilemedim ama o tarzı yakıştırıyorum.Umarım beni anlamışsınızdır :D Ayrıca başrol kızımıza güzel mi desem çirkin mi desem bilemedim.Değişik bir aurası var.Yeri geldiğinde güzel gözüküyor yeri geldiğinde alelade bir kızmış gibi geliyor. Sürekli Sata'nın peşinde dolaşmasına da ayrı sinir oldum.Çocuk yok dedikçe hala onu övdü ya şaşkınım. Ha bir de bana göre film de en saçma tarafı abla rolü.Ne alaka yahu? Araya sıkıştırılmış onu da şuraya serpelim gibi olmuş.

Neyse buraya bir kaç fotoğraf ve gif bırakıp gideyim ben artık :)


                          


                         


                         
                               




2 yorum:

  1. bu film hiç bir yerde bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bende hic bir yerde bulamadim acaba bildiginiz bir site varmi izlemek icin lutfen izlemek istiyorum

      Sil

Blogroll

About

Flag Counter