Pages

31 Mart 2016 Perşembe

Header Tasarımı

Share it Please

Merhabaaa !!

Bugün güzel bir güne başladım ve inşallah böyle de devam eder.Bugün 2.yazımı da yazıyoruum :)
Evet başlıktan da anlayacağınız üzere ilk headerıma kavuştuum. Birçok blogger da görüyordum ve çokta beğeniyordum aslında. 

Sonra Sevgili Fato fotofan'ın bir çekilişine katıldım. Sağolsun, benim bütün sorularıma cevap verip, yardım etti :) Ben sadece fotoğrafımı atıp biraz kendimden bahsettim ama beni çok güzel tanımlayıp çizmiş.Ellerine sağlık.Kendisi çok şeker, çok iyi bir insan ve çokta cana yakın.Harika da çizimleri var. Bence sayfasına gidip bir kontrol edin derim :)


2 yorum:

  1. Bloğun harika olmuş tamamen bir yenilik gelmiş ki hayatında inşallah öyle olur yeni bir sayfa yeni bir hayat gibi.Güzel yorumlaman için de çok teşekkür ederim, senle çalışmak çok güzel <3

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim bu güzel header ve yorumlar için :) <3

    YanıtlaSil

Blogroll

About

Flag Counter