Pages

20 Mart 2016 Pazar

Kawaii Box-Şubat 2016

Share it Please


                                    KB-336x280_pink-1






















Merhabalaaaar :)

Evet başlıkta da yazdığı gibi size Kawaii Box'tan bahsedeceğim.Belki bazılarınız ne olduğunu biliyordur ama bu kısım bilmeyenlere :)

Kawaii Box ,Türkçe de Sevimli Kutu gibi bir manaya geliyor.Kore ve Japonya ürünü olan sevimli ıvır zıvırların bulunduğu bir kutu.Her ay farklı konsept ya da tarzlarda ürünler geliyor.Geçen ay Yeni yıl olduğu için Noel konseptliydi.Ama siz bu kutuyu sipariş verdiğinizde içinde neler olacağı hakkında bir bilginiz olmuyor.Bu bir sır,sürpriz :) Bir,üç,altı veya on iki aylık olarak bu kutuyu satın almanız mümkün.Bunu tabi ki siz belirliyorsunuz.Ücreti ise 18.90$. Bu neyin nesidir diyenler için internet sitesi burada: www.kawaiibox.com Kontrol edebilirsiniz :)

Aslında ben çoğu youtuberların,bloggerların bu kutuyu aldığını hatta kutu açılımı ile ilgili videolar ya da bir yazı oluşturduğunu görmüştüm.Acaba bu nedir diye bir araştırma yaptım ve tam bana göre , tam benlik bir tatlış kutu olduğunu gördüm :) Ben aslında bu tür şeyleri çok seviyorum ve bu yüzden büyümeyeceğim :D Neyse sonuca gelirsek ben bu kutuyu satın almadım ,bir çekiliş sonucu kazandım.Nasıl bir satın alma işlemi olduğunu bilmiyorum ve malesef bunun hakkında yardımda edemeyeceğim :( 

Bu yazıyı yazmamdaki amaca gelirsek bende size bu kutuyu tanıtmak istiyorum.Benim kutumda ,Şubat ayı kutusunda neler çıktı bakalım?




Aslında başkaların kutusuna baktığımda daha geniş bir kutuydu.Sanırım çekiliş sahiplerine böyle sıkış pıkış olduğu küçük bir kutu veriyorlar.Bu beni üzdü açıkcası.Hatta bu yüzden gümrükten(sanırım) bir yazı geldi.

Bu kartta kutunun içinde neler olduğu yazıyor;
1-Kendin Yap Dikiş Anahtarlık( Kanaviçe aslında)
2-Moomin Anahtarlık
3-Neko Sticker Seti
4-Kendin Yap Boncuklu Bilezik Seti
5-Koyunlu Kalem
6-Yeşil Çay Aromalı Bisküvi
7-Orman Temalı Tebrik Kartı
8-Kawaii Mini Kese
9-Tavşanlı Ataçlar
10-Taiyaki şeklinde Anahtarlık
11-Kendin Yap Balon Seti

Aralarından bir kaçını paylaşacağım sizlerle .)

Moomin Anahtarlık

Taiyaki şeklinde Anahtarlık

Tavşanlı Atçalar

Koyunlu Kalem


Ben teşekkür ederim Kawaii Box :)


Bu yazımında sonuna geldik ve daha yeni olduğum için bu tür yazılarda bile iyi olmadığımı anladım :( Yinede okuyup yazının sonuna geldiyseniz çooook teşekkür ederim.


Yorum bırakmayı unutmayıııın 117 16 Glutton young girl emoji chat images are downloaded girl emoticons girl emoji

2 yorum:

Blogroll

About

Flag Counter