Pages

10 Eylül 2016 Cumartesi

Dijital Mektuplaşma : Lettmess

Share it Please
Merhaba :)

 Şu an rekor üzerine rekorlar bugün ki ikinci yazımı yazıyorum. Hiç bana göre değil bunlar. Ama bir daha kim bilir ne zaman gelip de bloga yazarım hiç bilemiyorum.Çünkü neden ? Çok yoğunum. Ama siz bloguma tabi ki uğrayın, yorumlar yazın.Beni mutlu edin mesela :) Neyse fazla uzatmayım da konuma döneyim.





Nedir bu Lettmes?


Lettmess: Dijital ortamda bir mektuplaşma platformu.Evet, nasıl olur, olur mu öyle şey, hiç meptulaşmanın yerini tutar mı , yok artık vs. tarzı şeyleri yavaştan duyar gibiyim. Ama olabiliyormuş. Size dönüpte "bu devirde mektuplaşma mı kaldı canıııım?" demeyeceğim. Sizde demeyin. Çünkü bu tür şeyler kıymetlidir ve zamanında yaptım, olsa yine yaparım :) (Eğer mektuplaşmadıysanız şimdiye kadar bir mektup arkadaşı bulup, bu hazzı tatmanızı itina ile isterim:))



(Gelen mektuplarım)

Lettmess herhangi bir e-posta, isim-soyisim gibi şeylerle mektup gönderebileceğiniz bir yer değil. Bu site kayıt olmanızı istiyor.Kayıt olduktan sonra size bir pin veriyor. Bu pinle istediğiniz kişiye pinizi verip size mektup göndermesini isteyebilir veyahut onun pinini alıp siz ona mektup gönderebilirsiniz.Tamam zaten o kişiyle mesajlaşıyorsunuz ,konuşuyorsunuz , ne gerek var mektuba diye düşünüyorsunuzdur.Ama mektup beklemenin verdiği o heyecanı bir düşünün derim :) Acaba ne zaman yazar, ne yazar gibi düşünceler....


Lettmess'de mektubunuz kişiye 3 saat içinde gidiyor.Site İngilizce . Ayrıca bir kural var ki belki sizi zorlar ya da daha çok hoşunuza gider.Bu da 528 karakter sınırı. Mektubunuz en az 528 karakterden oluşmalı.Ayrıca pulunuz için ve mektup zarfınız için size bir kaç seçenekte sunuyor :) Çok hoş değil mi? 


Bu da benim pinim. Mektup göndermek isterseniz ; O0ULS



Eğer merak ettiğiniz bir şey olursa yorum atın, çekinmeyin :)  0618 Lovely girl Ruth Free emoji gifs downloads girl emoticons girl emoji

5 yorum:

  1. Pek bana göre değilmiş.
    Ben daha kargo gönderemeyen insanım.
    Yok şimdilik kalsın .
    Ama bilgilendirici yazı olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargoya üşenen insan için aslında daha bir kolaylık :) Okuyup yorum yaptığın için teşekkürler

      Sil
  2. Çok ilgilnç gldi ilk defa duyuyorum:)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)

    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. harika ama mektup yazıcak kişi bulmak zor..

    YanıtlaSil
  4. EDC83E bana mektup yazabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Blogroll

About

Flag Counter