Pages

26 Ağustos 2016 Cuma

Sakura Bunca Zaman Neredeydi?

Share it Please
Öncelikle herkese merhabaaaaaa :) b4be0d22b25d524be04042e6cd8e105d Lovely maid girl animated emoticons downloads girl emoticons girl emoji


Uzuun zaman olmuş benim buraya yazı yazmamam hatta uğramamam. En son Mart'ta uğramışım. Halbuki ne heveslerle açtım ama çok yoğun zamanımda açmışım ben bunu. Acaba neden? 16 Rice kid twitter emoji download

  Neyse ki artık döndüm yani tabi vakit buldukça hatta yazacak, karalayacak bir şeyler bulursam eğer buraya yazacağım. 

  Aslında çok kez elimdeki kitabı bitireyim, izlediğim diziyi bitiriyim de bloga yazıyım dedim ama yok. Şu aralar öyle bi ruh hali var ki neye başlasam yarım bırakıyorum. Beni saran çok az , nadir şeyler var. Bir çok heveslenerek diziye başladım ama yarım bıraktım.Elimde okumam gereken 3 kitap var ama hala okuyabilecekmişim gibi gelmiyor tabi. Birkaç manga bitirdim tabi bu zamanda.Ama bunlarda kısa serilerdi. Şu an güncel okuduğum bir manga var.Onu da çok beğendim, çok bağlandım yani.Vakit buldukça animesinden de mangasından da bahsedeceğim burada.

 Bu 5 aylık sürede tabi ben üniversite sınavlarıyla cebelleştim.Aslında yazdım çoğu yazımda da bunu belirttim hep. YGS sınavından gayet memnun çıktım.Ta ki sınav sonucum da sıralamaları görene kadar.Sanırım tek memnun çıkan ben değilmişim onu anladım. Sınav kolay olduğundan herkes barajı geçti ve haliyle sıralamalar çok aşağıda geldi. Tabi ki ilk senemle aramda fark var ama daha da iyisi olabilirdi. LYS süreci de benim için çok yorucu geçti. Aslında kendimi YGSdeki kadar derse verdiğim söylenemez.Çünkü arada 2-3 ay var, ben herhangi dershaneye,kursa gitmiyorum veya özel hocadan ders almıyorum.Ama havaların sıcaklamasıyla bir rahatlık var. Hayır 2.senen de nereden gelir ki bu rahatlık sana anlamadım. 79 24 Emily QQ Eemoji Black Girl gifs girl emoticons girl emoji   Sonra tabi herkes barajı geçti tabi.Herkes ikinci aşamaya hazırlanıyor ve de sınava giriyor. Onun sonucunda da hayal kırıklığı. Puanım kötü değil ama sıralamalar çok düşüktü. E hal böyle olunca üniversite sıralamaları çok yüksek. ( Bu arada bilmeyenler için kısa bir hatırlatma yapmak istedim.Üniversite sıralamalarında puandan çok sıralama önemlidir.Çünkü binlerce kişi aynı puanı alabilir.Senin bölüme yerleşmeni sıralama belirler.)Kısaca ÖSYM sana hadi gir girebilirsen diyor burada. Daha bunun üstüne meslek liseli olduğum için ek puan karmaşası da yaşadım son gün tabi ama buna da girersem konu alır başını gider.Tabi girmeyeceğim.Bu vakitlerde bir de internetsizlik yaşadım.Sanırım 1,5 - 2 ay kadar internetsizdim. Bir de onunla uğraşmam var. Tercih zamanında bilgisayarımın bozulması var. Onu düzelttim derken bilgisayarıma virüs bulaşması ve bilgisayarımı çökelticek duruma getirmesi.Şükür ki şu an bunların heeeeeeeeepsini atlattım. Çok şükür.... Bilgisayarım hala benimle :) Onu kurtardım. Bu arada sevinirici haber şu ki Aksaray'a gidiyorum. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği için. Evet istediğim meslekti ve biraz karmaşalar,nasipler, şans eserleri üzerine oldu.Ama oldu yani :) Şurada sayılı günüm kaldı. Şimdiden hüzünler başladı.Ankara'dan ailemden arkadaşlarımdan ayrı kalma. Bir gurbet burukluğu. 4 yıl yokum.Kolay değil...

Çok mu fazla uzattım.Belki de okumadınız ama ben içimi döktüm. Oh be rahatladıııım... 7da67354926fedaf03fe1a09b6840693 50 Energetic little girl office communicator chat emoticons girl emoticons girl emoji   Arada böyle yazının tam ortasına emojiler falan patlatıyorum.Hatta daha da fazla patlatmak istiyorum ama aşırıya kaçar diye çekiniyorum. Hatta bazen bunlar da gereksiz mi diye düşünüyorum ama tam ruh hallerim yani :D Sizce kaldırmalı mıyım? Yoksa böyle iyiler mi?


Yazımın sonuna geldiiiiiim.Yayında ve yapımda emeği geçen sevgili bene saygılarımı sunuyorum.Destan yazdım sankiii. Okuyanın o sevgili gözlerinden öperim. Okumayanın da canı sağ olsun ne diyeyim :) Duygularınızı, düşünceleriniz, öğütlerinizi, tavsiyelerinizi, eleştirilerinizi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.

 Sevgiyle kalıın....8fb151aadcf8b8bebb9a258c50e9f301 50 Energetic little girl office communicator chat emoticons girl emoticons girl emoji

4 yorum:

  1. Tebrik ederim Sakura 😊
    Yazılarını okumayı iple çekiyorum :)
    Seni tekrardan aramızda görmek çok güzel .
    Bende son zamanlarda bütün dizileri yarım bırakıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bunu duyduğuma çok sevindim.
      Belki de dizilerin ilgi çekici olmamasından kaynaklıdır..

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takibe aldim bende beklerim sevgiler ☺

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Teşekkür ederim. Tabi takip ederim

      Sil

Blogroll

About

Flag Counter