Pages

25 Mart 2016 Cuma

Sonunda bir sınavı daha geride bıraktım

Share it Please
             
Herkese merhabaa :)
Bugün sonunda YGS'nin sonuçları açıklandı ve ondan kurtulmuş oldum.Eğer sorarsanız benim için beklediğim gibi ama daha iyisini yapabilirdim.Sınav zamanı sürede sıkıntı yaşadım malesef. Ayrıca ikinci senem olduğu için o yük o öyle bir kalktı ki çok rahatladım.Geçen seneye göre puanım daha iyi.


YGSyi atlattım ama sırada LYS var 5exo 49 Funny bananas girl BBS expression images emoji downloaded girl emoticons girl emoji   O benim için daha zorlayıcı olacak ve şimdiden gözümü korkutuyor nedense.Umarım onda da istediğim sonucu alır ve istediğim bölümü kazanırım.Bu arada ders çalışmaktan vakit bulursam da buraya bir şeyler yazarım.Burayı açmamda ki amaç içimi dökmekti aslında.Öyle çok büyük bir düşüncem yok yani.Blogger olduğumu da kabul etmiyorum.Ufak çaplı bir günlük diyelim benim için :) Belki bu seneyi atlatırsam daha güzel,daha farklı kullanırım blogu.Ama şu anlık benim için iç dökme yeri :)


Mesaj bırakmayı unutmayııın lütfen!! 16exo 49 Funny bananas girl BBS expression images emoji downloaded girl emoticons girl emoji

4 yorum:

  1. Senin adına sevindim istediğin gibi geçmiş :)
    Umarım LYS de öyle geçer .

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Umarıım

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısıyla güzel bir puan alır istediğin bölüme gidersin,senin için dua edecem tatlım :) .

    YanıtlaSil
  4. Çooook teşekkür ederim :) İnşallah

    YanıtlaSil

Blogroll

About

Flag Counter