Pages

7 Mart 2016 Pazartesi

Ne İzliyorum? #1

Share it Please
Birçok blog da izledikleri filmler veya diziler hakkında ya da okudukları kitaplar hakkında yorumlar gördüm.Ben de bunu bloguma yazmak istedim.Şu an sınav nedeniyle okumak istediğim bir sürüüüü kitap, izlemek istediğiiim bir sürü dizi/film var.Ama ben sınavı bekliyorum :( Ne acı...

Ama şu sıralar takip ettiğim bir program var.Hala yayında olan.Kore programı.Büyük ihtimalle hiçbiriniz duymadınız :D Programın adı "Produce 101".Amacı da 101 stajyeri bir program/şirket altında toplayıp bu stajyerle belirli görevler /eğitimler verip bunlardan 11 tanesine çıkış yaptırmak.Evet maleseeef 11 :( Yapımcılarını pek sevdiğim söylenemez.Daha önce birkaç programını daha izlemiştim.Her şeyi doğru yansıtmıyor.Aslında hangi televizyon programı gerçekleri olduğu gibi yansıtıyor ki? Neyse konumuza dönecek olursak 10 bölümde bitecek. Şuan en son 7.bölüm yayınlandı.Mnet kanalında Cuma günleri 23:00da yayınlanıyor.Türkiye saatine göre 16:00da.Birçok kız bu sayede hem kendini hem şirketlerini tanıtma fırsatı buldu.Aralarından sadece 5-10 tanesini tanıyordum ama şu an neredeyse hepsinin adını ya da simasını biliyorum.Onları tanıyıp sonra bir daha ne zaman göremeyeceği bilmemek çok üzücü.Hepsi bir hayal uğruna çok sıkı çalışıyorlar.Kimi sakatlanıyor,hastalanıyor,ağlıyorlar.Bunları görmek çok kötü.Ama birbirlerine destek oldukları,eğlendikleri zamanları görmek de bir o kadar güzel :)

Benim favorim Somi.Onun haricinde desteklediğim çok kız var tabi.



Kendisi 2001li 422 24 The angry girl emoticons download girl emoticons   Evet bu kız 15 yaşında ve bu kadar da güzel.Umarım hayatı da böyle güzel oluur :)

Neyse daha fazla uzatmadan alta bir kaç performans ekleyim beğendiklerimden :) Bu arada Türkçe alt yazılısı var ama Mnet telif hakkı dolayasıyla sildi.Çeviren sayfa tekrar yüklemeye çalışıyor.Bu da sayfanın linki : Produce 101 Turkey 

İlk şarkıları :



Tashannie-Day By Day:



BIG BANG-Monster:



John Park&Huh Gak-My Best:



GFRIEND-Me Gustas Tu:



EXO-Call Me Baby:



Zion.T-Yangha BRGD:



Sadece son görevlerindeki vokal performansları yükledim.Umarım yazımı okur,dinler ve beğenirsiniz :) 

Yorum bırakmayı unutmayııın!!
16 Glutton young girl emoji chat images are downloaded









2 yorum:

  1. Benim favorim Jellyfish kızları.Bir starlight olarak çok sevdim şirketimizin kızlarını.Hepsi çıkış yapamasada ekranda bir anlık gözükmek onlar için çok önemli.Neyse fighting diyorum.Ellerine sağlık yazı için. ...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi ayrı ayrı yetenekli. Özellikle Sejeong..O nasıl bir ses :) Tanınma imkanı sağladılar tabi.Eğer program olmasa çoğunu tanımıyor olacaktık. Çook teşekkür ediyorum.Yazıma yorum geleceğini hiç düşünmedim :)

    YanıtlaSil

Blogroll

About

Flag Counter