Pages

28 Şubat 2016 Pazar

Sevimli Saat Widgetleri

Share it Please
Merhabaa  :) 
Sevgili app kullanıcıları için sevimli saat widgetleri getirdim.Aralarında benimde kullandığım ve kulanmaktan çok zevk aldığım tatlış şeyler var :)

Buyrun ;

1.widget için tıklayın
75 tane saat widgetin olduğu bir uygulama.Alttaki fotoğrafta bulunanlar ve onlar gibileri var.
  Cute Clock Widget 2 【FREE】- ekran görüntüsü


2.widget için tıklayın
54 tane farklı saat widgetinin olduğu bir uygulama
  Cute Clock Widget 【FREE】- ekran görüntüsü

3.widget için tıklayın
Bu uygulamada iste duvar saati şeklinde farklı widgetler var.
  Sevimli Saat Widget- ekran görüntüsü

4.widget için tıklayın
Bu uygulamayı zamanında kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım.İçinde daha farklı saatler de var.
  Yaramaz ayı widget'ları- ekran görüntüsü

5.widget için tıklayın
Bir üstte widgetin bir değişiği
  Cute Kitty Cat Clock Widget- ekran görüntüsü

6.widget için tıklayın
Zamanında uzun süre kullanmışlığım var , çok beğeniyorum :)
  Zodiac sign Clock Widget- ekran görüntüsü

7.widget için tıklayın
Çiçekli,böcekli 20 tane saat :)
  Cute and girly Clock Widget- ekran görüntüsü


Şimdiliik bu kadaar :) Size ücretsiz sevimli saat widgetlerini buldum.Ücretli olup çoooook sevimli olanlar da var ama belki onlar daha sonraya :)

Lütfen yorum bırakmayı unutmayııın!! :)

2 yorum:

  1. Cok verimli bi yazi olmuş bir kac tanesine bakicam eline saglik. Takibe aliyorum beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkür ederim, yorum bıraktığınız için :) Bende sizi takibe alıyoruum

    YanıtlaSil

Blogroll

About

Flag Counter